Nakon velikog broja pritužbi i poziva, ponovno upozoravamo potrošače da od dostavnih službi ne preuzimaju pakete ako dostavljač ne dozvoljava otvaranje paketa i provjeru sadržaja i ako ne izdaje račun, jer se radi o prijevarama.
Isto tako ne treba preuzimati pakete koje niste naručili, jer ima jako puno prijevara i na taj način, ako niste nešto naručili, ne morate to preuzeti i platiti. Na adresama pošiljaka koje dobivaju potrošači, često stoji adresa društva sa sjedištem u Hrvatskoj, u blizini dostavne službe, a kada potrošači reklamiraju proizvod društvu čija je adresa navedena na pošiljci, isti o tom nemaju saznanja, kao ni informaciju kome dostavne službe dostavljaju novac koji su primile od potrošača.
Obratili smo se Državnom inspektoratu i dobili smo odgovor da, ukoliko se radi o prijevarama, potrošači, a ne udruga za zaštitu potrošača kojoj se obraćaju, moraju samostalno podnijeti prijavu Državnom inspektoratu s dostavom dokumentacije – odnosno svih raspoloživih informacija, uključujući hiperpoveznicu web stranice trgovca od kojeg su naručili proizvod.
Odgovor Državnog inspektorata možete pogledati OVDJE: DIRH-prijevare dostava_odgovor
Prijavu sa svom dokumentacijom (dokazima) možete podnijeti Državnom inspektoratu: osobno/pisanim putem (Državni inspektorat RH, Šubićeva 29, 10 000 Zagreb), putem maila: pisarnica.dirh@dirh.hr ili putem online obrasca: https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83.
Informirajte se prije online kupnje, provjerite recenzije prije nego što se odlučite nešto kupiti, a ne nakon što budete prevareni. Kupovinom putem lažnih Facebook i web stranica izlažete se riziku da budete prevareni, odnosno da uplatite novac za željeni proizvod i ne stigne vam ono što ste naručili ili uopće ne dobijete ništa, a novac vam neće biti vraćen.
U posljednje vrijeme otkriveno je više od 6000 lažnih internetskih trgovina kojima je cilj krađa osobnih podataka i financijskih sredstava hrvatskih građana i stoga CARNET poziva potrošače da prije online kupovine provjere internetske trgovine na besplatnom servisu iffy.cert.hr.
Foto: Pixabay
*Autorska prava na objavljeni sadržaj polaže HUZP. Preuzimanje teksta i/ili izjava iz ovog teksta dopušteno je isključivo uz navođenje HUZP kao izvora uz direktnu poveznicu na izvorni sadržaj na www.huzp.hr.




Na stranici se prodaje Makita aparat zs varenje sa 4 funkcije za 95 €, a takav uređaj se ne može naći na Makitinim stranicama, čak cijena je jako niska za opisane funcije.
https://hrz.serbdga.shop/product/1901296632321?gad_source=2&gad_campaignid=23353378045&gclid=Cj0KCQiAxonKBhC1ARIsAIHq_ls2xrotwyVGcfnSyZFA9W0SZkdzxMBOZbcMjQwhUVaxaoPnSRU3-lcaAtioEALw_wcB
Stranica https://kectdefr.lol/products/siennens?gad_source=2&sku=18070634151618019818581820 gdje sam naručila aparat za mjerenje šećera i tlaka,poslali su mi aparat za mjerenje kisika koji je bio neisprvan,što sam vratila i rekla im da mi pošaju pravi aparat ili vrate novac.Nakon toga više nisam čula za njih.Prodaju maglu bolesnim ljudima.
Poštovani,
Radi se o prijevari. Hrvatska udruga za zaštitu potrošača nema ovlasti postupanja. Kontaktirali smo Državni inspektorat i dobili odgovor da prevarante samostalno morate prijaviti. Prijavu sa svom dokumentacijom (dokazima) možete podnijeti Državnom inspektoratu: osobno/pisanim putem (Državni inspektorat RH, Šubićeva 29, 10 000 Zagreb), putem maila: pisarnica.dirh@dirh.hr ili putem online obrasca: https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83. Lijep pozdrav, HUZP
Stranica https://kectdefr.lol/products/siennens?gad_source=2&sku=18070634151618019818581820 gdje sam naručila aparat za mjerenje šećera i tlaka,poslali su mi aparat za mjerenje kisika koji je bio neisprvan,što sam vratila i rekla im da mi pošaju pravi aparat ili vrate novac.Nakon toga više nisam čula za njih.Prodaju maglu bolesnim ljudima.
Poštovani
Naime uplatio sam za dva artikla; gitaru i pedalu , preko stranice koja mi se pojavila sa popustima. Stranica glasi na web trgovinu s koje do sad nisam imao problema i uredno sam naručivao i dobivao artikle. Link stranice je : https://www.thomann80off.ru.com/?utm_source=event_newsletter&utm_medium=carts_recovery_1&utm_mode=skip_if_exists&task_id=150303099&task_auth=85ccece91507bfec55405deff16dbc55
i kad kliknete i dalje postoji. Međutim dobio sam mail u spam, da kad pripreme artikle će ih i poslati. Pokušao sam kontaktirati istu mail adresu kako bih dobio povratne informacije ali nitko ništa ne odgovara .Nakon toga sam kontaktirao mailom od prije prodavača i poslao mu link sa kojeg sam kupio artikle, na koji se očitovao da to nije pravi link .Platio sam 144€ narudžbu. Koji su vam još podatci potrebni kako bi se ušlo u trag eventualnoj prevari
Unaprijed hvala
Lp
Poštovani,
Radi se o prijevari. Hrvatska udruga za zaštitu potrošača nema ovlasti postupanja. Kontaktirali smo Državni inspektorat i dobili odgovor da prevarante samostalno morate prijaviti. Prijavu sa svom dokumentacijom (dokazima) možete podnijeti Državnom inspektoratu: osobno/pisanim putem (Državni inspektorat RH, Šubićeva 29, 10 000 Zagreb), putem maila: pisarnica.dirh@dirh.hr ili putem online obrasca: https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83. Lijep pozdrav, HUZP