Sigurnost online plaćanja: Prava potrošača u slučaju online prijevara

Objavio Ana

kol 19, 2024

Podjelite:

Posljednjih dana svjedoci smo da veliki broj građana prima SMS poruke Hrvatske pošte ili svoje djece koja su izgubila mobitele i traže se uplate određenog iznosa, nakon čega se skida veliki iznos s računa. Stoga ponovno apeliramo na potrošače da takve poruke pažljivo pročitaju i da ne reagiraju odmah, jer se radi o prijevarama koje nanose veliku financijsku štetu.

U svijetu ubrzane digitalizacije i novih načina plaćanja, potrošači često nisu svjesni potencijalnih opasnosti. Nakon velikog broja prijava potrošača našoj udruzi, upozoravamo da ne otvarate poveznice/linkove u porukama i ne ostavljate svoje osobne i bankovne podatke na neprovjerenim stranicama jer se izlažete prijevarama i krađi vaših bankovnih podataka. Za uspješnu prodaju i uplatu na vaš račun potreban je samo IBAN, odnosno broj računa, te vaše ime i prezime, a nikako podaci o vašoj kartici.

Apeliramo u smislu edukacije i prepoznavanja znakova prevare, jer je vrlo teško pratiti društva koja se pojavljuju i nestaju, a iza kojih stoje prevare.

Na web stranici Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, već je objavljen članak o kupovini putem društvenih mreža.

Detaljnije informacije o sigurnosti online plaćanja, te pravima potrošača u slučaju online prijevara, objavljene su na portalu www.jatrgovac.com. Više informacija možete pročitati na OVOM LINKU. 

Foto: Pixabay

Izvor: www.jatrgovac.hr (autorica Martina Lukić, HNB) 

Više objava iz ove kategorije…

Godišnja Skupština udruge

Godišnja Skupština udruge

Hrvatska udruga za zaštitu potrošača održava godišnju Skupštinu. Skupština će se održati u utorak, 19.11.2024. godine,...

Okrugli stol: Potrošačka prava

Okrugli stol: Potrošačka prava

U Hrvatskoj gospodarskoj komori održan je okrugli stol pod nazivom "Potrošačka prava u praksi: Izazovi i mogućnosti"....

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Skip to content