Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača učestalo se javljaju potrošači i dostavljaju nam račune s pritužbama na dio taksi prijevoznika, koji svoje usluge naplaćuje izuzetno visoko u odnosu na ostale prijevoznike. Vezano za ovaj problem obratili smo se dopisom Ministarstvu prometa, te Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet.
Dobili smo odgovor da takvi taksisti ne rade ništa nelegalno, te da maksimalna dopuštena cijena naplate za pružanje taksi usluge zakonom nije propisana.
„Svaki taksi prijevoznik dužan je istaknuti u vozilu cjenik svojih usluga, koji mora vidljiv za sve korisnike“, odgovorili su nam iz Gradskog ureda za promet, naglasivši da korisnici ne moraju ući u prvo vozilo na stajalištu, ako im cijena usluge na odgovara.
Dakle potrošači oprez, ako naručujete taksi telefonom ili odabirete taksi na stajalištu prvo pitajte za cijenu prijevoza, ako vam je previsoka tražite drugi – ne morate izabrati prvi taksi na stajalištu, odaberite onaj koji vam je cijenom prihvatljiv. Moraju vam dati informaciju o cijeni, pokazati cjenik i na kraju vožnje izdati račun.
Apeliramo na građane da budu oprezniji, sve provjerite prije nego sjednete u taksi, a prigovore na taksi usluge mogu se uputiti nadležnom Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, Upravi za cestovni promet, cestovnu infrastrukturu i inspekciju, Sektoru inspekcije za sigurnost cestovnog prometa i cesta te Službi inspekcije cestovnog prijevoza.
Odgovore Ministarstva prometa i Gradskog ureda za promet pogledajte na sljedećoj poveznici:
prigovor-web-taxi231002-odgovor.
Foto: Pixabay
0 Comments