Ministar gospodarstva u tehničkoj vladi g. Tomislav Panenić suspendirao je obaveznu ugradnju razdjeljnika do kraja 2016.g.
Pročitajte Priopćenje za medije Regionalne organizacije zaštite potrošača – Karlovac.
http://www.huzp.hr/?page_id=72
Ministar gospodarstva u tehničkoj vladi g. Tomislav Panenić suspendirao je obaveznu ugradnju razdjeljnika do kraja 2016.g.
Pročitajte Priopćenje za medije Regionalne organizacije zaštite potrošača – Karlovac.
http://www.huzp.hr/?page_id=72
Povodom Svjetskog dana prava potrošača, predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, Ana Knežević, održala je...
U ponedjeljak, 17. ožujka 2025. godine u zagrebačkoj Gimnaziji Sesvete održano je predavanje o pravima potrošača za...
U ponedjeljak, 10. ožujka 2025. godine održana je konferencija OTPAD 360° - jučer smeće, danas problem, sutra...
Poštovani,
neki dan u Dnevniku je objavljeno da stanari do 50 stanova ipak moraju ugraditi razdjelnike bez obzira što je ministar suspendirao tu odluku do kraja 2016 godine. I na kraju da li treba ili ne treba ugraditi razdjelnike do kraja 2016 godine , jer ovo je postalo stvarno smiješno i neozbiljno od političara.
Unaprijed hvala na odgovoru!
S poštovanjem
Poštovana gospođo Johana,
nažalost razdjeljnici su inešto što nama potrošačima i ne treba jer i mi sami znamo ako su nam radijatori zatvoreni da bi trebali manje plaćati ali se i nećemo grijati.
Ono što je dosta važno to su nekakvi mjerni uređaji koji mjere razliku temperature radijatora i prostora pa se na nekakvim formulama radi izračun za koji nas uvjeravaju da je najtočni i da potrošači jako dobro prolaze.
Nažalost ti mjerni uređaji nisu verificirani od Zavoda za mjeriteljstvo pa nas interesira kako uopće mogu biti ugrađivani?.
Za sada je na snazi moratorij , a što će biti kada dođe novi ministar vidjeti ćemo.
S poštovanjem
Postovani
Nisla sam na jednu web trgovinu sa klompama koja sr oglasava preko facebooka. Klompice.com. Narucila sam njihove klompe i kad su mi dosle GLS-om platila sam ih, isprobala sam ih (Prosetala 20metri, a na nogama su mi stale par minuta) i zakljucila sam da mi ne pase ni model ni velicina. Kontaktirala sam Klompice.com i zatrazila povrat novca. Oni su mi rekli da ta mogucnost kod njih ne postoji te da mi samo mogu zamijeniti za drugi broj. Prihvatila sam i cekala na zamjenu 3-4 tjedna. Kad su meni dosle one koje mi brojem pasu a njima one prve, zvao me njihov predstavnik i napao me (znaci derao se na mene i nije mi dao do rijeci) da sam mu poslala nosene klompe. Njihov argument je taj sto je na djonovima bilo malo prasine. Stvarno nije neko nepopravljivo ostecenje. Mrvica prasine koliko sam uspjela skupiti u 3 minute. Doticni gospodin mi je rekao da ih salje meni nazad i da ih izvolim platiti u protivnom da ce me tuziti i pokrenuti ovrsni postupak protiv mene. Mene zanima mogu li oni to? I da li sam trebala dobiti povrat novca kad sam ga trazila? Prisljena sam nositi model klompi koji mi je neudoban, stovise stvara mi manje ozljede i jos mi zele jedne na silu uvaliti..
Poštovana gđo Kristina,
kada se nešto kupuje internetom imate pravo povrata u roku 14 dana. Naravno Vi to i morate probati da biste znali da li proizvod dobar ili loš.
Napravite prijavu tržnim inspektorima.
S poštovanjem