Ministar gospodarstva u tehničkoj vladi g. Tomislav Panenić suspendirao je obaveznu ugradnju razdjeljnika do kraja 2016.g.
Pročitajte Priopćenje za medije Regionalne organizacije zaštite potrošača – Karlovac.
http://www.huzp.hr/?page_id=72
Ministar gospodarstva u tehničkoj vladi g. Tomislav Panenić suspendirao je obaveznu ugradnju razdjeljnika do kraja 2016.g.
Pročitajte Priopćenje za medije Regionalne organizacije zaštite potrošača – Karlovac.
http://www.huzp.hr/?page_id=72
Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača obratili su se potrošači koji smatraju da sve rašireniji trend u maloprodajnom sektoru , a to je masovno uvođenje i poticanje korištenja samoposlužnih blagajni , treba nagraditi umanjenjem računa za određeni postotak.
U obrazloženju inicijative se navodi da iako se te blagajne predstavljaju kao moderna pogodnost koja potrošačima štedi vrijeme, one u suštini predstavljaju prebacivanje radnog zadatka sa plaćenog zaposlenika trgovine na neplaćenog kupca. Svaki put kada koriste samposlužnu blagajnu, potrošači obavljaju kompletan posao blagajnika:
Pozivamo stoga potrošače da se u anketi izjasne da li podržavaju ovu inicijativu , pa ćemo slijedom rezultata ankete krenuti u akciju prema trgovcima i njihovim udruženjima.
Za to vrijeme, trgovački lanci ostvaruju ogromne financijske uštede. Smanjuju broj potrebnih radnika, čime reduciraju troškove plaća i doprinosa. Jedan zaposlenik sada nadzire rad više samoposlužnih blagajni, umjesto da opslužuje samo jednu klasičnu blagajnu. Profiti trgovaca se povećavaju, a operativni trošak smanjuju na račun potrošača.
Potrošači, za svoj uloženi trud i vrijeme ne dobivaju apsolutno nikakvu kompenzaciju. Cijene proizvoda su iste, bez obzira na to hoće li potrošača uslužiti blagajnik ili će taj posao obaviti sam. Time se rad i trud potrošača obezvrjeđuje , te postaju besplatna radna snaga za velike korporacije.
Popust na računu imao bi višestruke pozitivne učinke:
Predlaže se da se taj popust standardizira primjerice 5% na ukupan iznos računa.
Temeljna prehrambeno-higijenska košarica u listopadu je blago pojeftinila u odnosu na rujan, pokazuje redovito...
Na internetskim stranicama stalno se nude krivotvoreni lijekovi , sumnjivog sadržaja i to bez recepta, a cijene se...
Poštovani,
neki dan u Dnevniku je objavljeno da stanari do 50 stanova ipak moraju ugraditi razdjelnike bez obzira što je ministar suspendirao tu odluku do kraja 2016 godine. I na kraju da li treba ili ne treba ugraditi razdjelnike do kraja 2016 godine , jer ovo je postalo stvarno smiješno i neozbiljno od političara.
Unaprijed hvala na odgovoru!
S poštovanjem
Poštovana gospođo Johana,
nažalost razdjeljnici su inešto što nama potrošačima i ne treba jer i mi sami znamo ako su nam radijatori zatvoreni da bi trebali manje plaćati ali se i nećemo grijati.
Ono što je dosta važno to su nekakvi mjerni uređaji koji mjere razliku temperature radijatora i prostora pa se na nekakvim formulama radi izračun za koji nas uvjeravaju da je najtočni i da potrošači jako dobro prolaze.
Nažalost ti mjerni uređaji nisu verificirani od Zavoda za mjeriteljstvo pa nas interesira kako uopće mogu biti ugrađivani?.
Za sada je na snazi moratorij , a što će biti kada dođe novi ministar vidjeti ćemo.
S poštovanjem
Postovani
Nisla sam na jednu web trgovinu sa klompama koja sr oglasava preko facebooka. Klompice.com. Narucila sam njihove klompe i kad su mi dosle GLS-om platila sam ih, isprobala sam ih (Prosetala 20metri, a na nogama su mi stale par minuta) i zakljucila sam da mi ne pase ni model ni velicina. Kontaktirala sam Klompice.com i zatrazila povrat novca. Oni su mi rekli da ta mogucnost kod njih ne postoji te da mi samo mogu zamijeniti za drugi broj. Prihvatila sam i cekala na zamjenu 3-4 tjedna. Kad su meni dosle one koje mi brojem pasu a njima one prve, zvao me njihov predstavnik i napao me (znaci derao se na mene i nije mi dao do rijeci) da sam mu poslala nosene klompe. Njihov argument je taj sto je na djonovima bilo malo prasine. Stvarno nije neko nepopravljivo ostecenje. Mrvica prasine koliko sam uspjela skupiti u 3 minute. Doticni gospodin mi je rekao da ih salje meni nazad i da ih izvolim platiti u protivnom da ce me tuziti i pokrenuti ovrsni postupak protiv mene. Mene zanima mogu li oni to? I da li sam trebala dobiti povrat novca kad sam ga trazila? Prisljena sam nositi model klompi koji mi je neudoban, stovise stvara mi manje ozljede i jos mi zele jedne na silu uvaliti..
Poštovana gđo Kristina,
kada se nešto kupuje internetom imate pravo povrata u roku 14 dana. Naravno Vi to i morate probati da biste znali da li proizvod dobar ili loš.
Napravite prijavu tržnim inspektorima.
S poštovanjem