Registar “Ne zovi” ustanovilo je Ministarstvo gospodarstva još 2016. godine sa ciljem da se potrošače zaštiti od neželjenih poziva. Iako postoji već 5 godina registar nije baš poznat potrošačima, jer se do sada u njega upisalo nešto više od 50 000 pretplatnika, što je u odnosu na nekoliko milijuna pretplatnika fiksnih i mobilnih linija, jako malo.
Najviše problema imaju stariji potrošači koji su vrlo česta meta upornih trgovaca koji ih nazivaju i nude svoje proizvode ili usluge, a vrlo često se radi i o prijevarama.
Spasiti se od neželjenih poziva može svaki potrošač koji popuni obrazac i dostavi ga svome teleoperatoru koji ga je dužan upisati u registar u roku od 7 dana.
Da li je broj upisan svaki potrošač može upisom svoga broja provjeriti na mrežnoj stranici HAKOMA.
Nakon upisa u Registar trgovci ne smiju više takvog potrošača nazivati, a ako to ipak čine treba ih prijaviti Državnom inspektoratu.
Sve informacije i upute kako se upisati i zaštititi, kao i primjer obrasca za upis u Registar mogu se pronaći na web stranici Ministarstva gospodarstva – Sve za potrošače
Središnji portal za potrošače – Registar „Ne zovi“ (szp.hr) kao i
na web stranici HAKOM-a
0 Comments