Profesorica Verica Gemić iz Osnovne škole Grigora Viteza u Zagrebu je s nekoliko svojih učenika unatoč pandemiji Corona 19 uspjela posjetiti našu udrugu.
S učenicima je održan kraći razgovor i prezentirano im je nekoliko primjera iz prakse o reklamiranju proizvoda posebno kada se potrošači nepoštenopm praksom žele navuči na kupovinu određenih proizvoda. O navedenom je i objavljen tekst na web stranicama škole.
PRIPREME ZA SMOTRU PROJEKATA GRAĐANSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA
ANA BAJO / datum: 22. 2. 2022. 07:59
U sklopu građanskog odgoja dio učenika 8.a razreda radio je pod vodstvom svoje mentorice prof. V. Gemić na projektu „Reklame – istina ili mamac za lakovjerne?“
Svakodnevno smo okruženi reklamama. One su u novinama, na televiziji, na tramvajima i autobusima, na portalima, u aplikacijama na mobitelima, u poštanskim sandučićima. Često nas vuku za rukave u trgovačkim centrima i reklamiraju „izuzetne proizvode i prilike“, nude nam „priliku života“ preko telefona, svojim šarenilom, blještavilom i veličinom reklame odvlače poglede vozača s ceste. Sve one reklamiraju savršene proizvode koji su često daleko od savršenstva. Zapitali smo se je li reklamiranje ozakonjeno laganje i koliko smo podložni reklamama.
0 Comments