Pokušaj naplate vraćanja opreme-žalba

stu 21, 2019

Podjelite:

Kada mijenjate teleoperatora i on zatraži da mu vratite opremu poštom predlažemo da postupite po slijedećem naputku:

Ukoliko ste u mogućnostu u paketu snimite sve što ste u njega stavili i kako ste ga zapakirali.  (Po mogućnosti stavite unutarnju zaštitu original kutija ili stiropor ili foliju sa zrakom)

Odaberite uslugu koja će osigurati paket ukoliko bi se nešto prilikom slanja potrgalo ili iz paketa nestalo. (HP ekspres)

Obavezno navedite vrijednost paketa jer za sada uz istu poštarinu možete upisati vrijednost do 3000,00 kuna.

Ako Vam se teleoperator javi da je nešto stiglo potrgano u paketu , da je neispravno ili da nešto nedostaje, a do zadnjeg dana ste se koristili uređajima, napišite prigovor davatelju usluge.

Primatelj paketa je isti trebao odmah pregledati i ustanoviti da je sve u njemu stiglo i da je ispravno, a ako nešto nije u redu onda je ODMAH morao reklamirati kod dostavljača paketa odnosno kod nadležne službe koja je paket dostavilia.

Ono što je najbitnije morao je odbiti primitak paketa.

Ako to nije učinio eventualna šteta ide na račun primatelja odnosno telekomunikacijske tvtke.

Kada davatelj usluge želi od Vas naplatiti to što je preuzeo neispravan paket ili oštećen paket, a nije uputio reklamaciju dostavljaču napravite prigovor davatelju usluge  (vašem bivšem teleoperatoru).

Na prigovor Vam mora odgvoriti u roku 15 dana. Ne dobijete li odgovor napravite prijavu državnim inspektorima radi neodgovaranja jer se radi o davatelju javne usluge, a državni inspektori djeluju prema članku 10. Zakona o zaštiti potrošača  (DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://Inspektorat.gov.hr  , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr  ; info@dirh.hr ; prijave@dirh.hr ) , a ako s odgovorom budete nezadovoljni ili ga ne dobijete  požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje će odgovoriti u roku 30 dana. Poslije toga se možete požaliti HAKOM-u. Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb

Također možete radi navedenog pokrenuti i postupak pred Sudom časti HGK. Dok ste u postupku žalbe trebate platiti nesporni dio računa i slijedeće nesporne račune.

Više objava iz ove kategorije…

0 Comments

Submit a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Skip to content