U Hrvatskoj gospodarskoj komori održan je okrugli stol pod nazivom “Potrošačka prava u praksi: Izazovi i mogućnosti”. Cilj okruglog stola bio je prikazati s kojim problemima se susreću potrošači kod ostvarivanja svojih prava, te kako podići svijest o boljem informiranju potrošača i trgovaca.
Profesorica Ivana Kanceljak s Pravnog fakulteta u Zagrebu, prisutne je informirala o novostima koje donosi EU regulativa vezano za materijalni nedostatak, dok je predsjednica Hrvatske udruge za zaštitu potrošača istaknula najčešće probleme s kojima se susreće potrošačka udruga, naglasivši da im se godišnje obrati više od 10.000 potrošača.
Glavni dio programa bio je okrugli stol s panelom stručnjaka u kojem su sudjelovali predstavnici iz Ministarstva gospodarstva, Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije, Državnog inspektorata, Ana Knežević iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, odvjetnica Dijana Kladar, te David Kranjec iz tvrtke Mail Boxes etc.
Razgovaralo se o ulogama udruga za zaštitu potrošača u pružanju savjeta i podrške, dok su iskustva i potencijalne probleme iznijeli i predstavnici iz ministarstava i Državnog inspektorata.
Rasprava je održana u svrhu pripreme i izdavanja priručnika Hrvatske gospodarske komore, koji će biti namijenjen trgovcima, a moći će ga koristiti i potrošači, s ciljem podizanja razine bolje informiranosti trgovaca i potrošača.
Foto: HUZP
0 Comments