HAKOM je regulatorna agencija za mrežne djelatnosti u čijoj su nadležnosti teleoperatori, pošta i željeznica. HAKOM je nedavno tiskao novi letak u kojem ima puno korisnih informacija za potrošače, naročito u području telekomunikacija – oko ugovora, prigovora, opreme i sl. Pa je korisno proučiti letak i potražiti informacije koje trebate.
Pogledajte letak na ovoj poveznici:
Navodimo i kontakte u HAKOM-u na koje se možete obratiti ukoliko imate neki problem, ili trebate neku informaciju:
Izravni telefonski brojevi za korisnike (svakim radnim danom od 9:00 do 11:30 sati)
Posebni uvjeti gradnje, potvrda glavnog projekta, legalizacija, tel. (01) 7007 040
Dozvole za radiofrekvencijski spektar, Izdavanje i produljenje AR, PL i ZR dozvola, tel. (01) 7007 053
Izdavanje i produljenje RT, NP, PK, MV i SA dozvola, tel. (01) 7007 052
Poštanske usluge, tel. (01) 7007 055
Elektroničke komunikacije (sporovi oko računa, kakvoće usluge, ugovora, problem pri prijenosu broja), – tel. (01) 7007 060
Fiskalizacija, tel. (01)7007 090
Željezničke usluge, tel. (01) 7007 470
Pravo puta, tel. (01) 7007 085
Poštovani,
Živim u privatnoj kući u Pobrima 51211 Dragi 9k. Želim uvesti opički internet pomoću tvrtke RUNE. No problem je što mi Hrvatski telekom kod kojega sam trenutno na bakrenoj parici (brzina je oko 30Mbps) uvjetuje da moram zakupiti najjaču tarifu po cijeni od čak 64 Eur mjesečno na dvije godine. Brzina bi bila 1Gbps, što mi nije potrebno. Najveći razlog prelaska na optiku je zbog grmljavine, koja mi uzrokuje česte kvarove zbog dužine zračnih vodova, toliko da mi u kući preskaču iskre do 30cm udaljenostiI između LAN i mrežnih utičnica. A to je opasno za opremu i život ukućana. Iako postoje jeftinije tarife, HT ih ne želi ponuditi na području Pobri. U Rijeci, npr nema tih uvjeta. Svi operateri spominju infrastrukturu. Ne znam kako to da se uveliko reklamira najbrži internet u Matuljima, a na području Opatije su tolike ucjene. Čak i postavljanje optičkog kabela se naplaćuje 100 Eur, a u susjednim mjestima je besplatno. Usluga interneta i televizije je isto jeftinija. Da li je to ispravno?
Telemach mi je stavio ugovornu obvezu bez mog pristanka na dvije godine. Navodno da me netko telefonski kontaktirao. ja ni na kakav ugovor nisam pristala pogotovo usmeno preko telefona.
Bonbon mi automatski naplati paket razgovora, nakon moje uplate, što bi bilo u redu da je to u roku 48 sati od isteka računa ili paketa.
No oni to rade i 10 dana nakon isteka.
Smatram da je takav automatski trajni ‘opt-in’ nepoštena poslovna praksa. Svaki put se mora tražiti da ponište paket koji su bez pitanja uključili.
Pošaljite prigovor svome davatelju usluge na koji mora odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom pošaljite žalbu Povjerenstvu za REKAMCIJE potrošača Vašeg davatelja usluge.
Tajnik HUZP-a
Poštovani!
Pretplatnik sam Telemaha i imam paket “top” znači 60 gigabita prometa, međutim taj promet mi je prevelik, i zapravo mi ne treba. Kontaktirao sam Telemah da me prebace na paket ” start” , koji je jeftiniji, i naravno , manji. Međutim, oni kažu da u slučaju prebacivanja paketa, će mi naplatiti razliku paketa, koja nije mala. Zanima me imaju li to oni pravo učiniti
Hvala lijepa !
Pozdrav!
Poštovani
obratite se prigovorom Vašem davatelju usluge koji Vam mora odgovoriti u roku 30 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača Vašeg davatelja usluge koje je dužno odgovoriti u roku 30 dana.Poslije toga možete se obratiti HAKOM-u i inspekciji telekomunikacija. Tajnik
Korisnici smo usluge T – com,prijavili smo istima kvar,odnosno da nemamo ni telefon,ni internet,ni max tv.Obećano nam je da će se kvar riješiti u roku od 48 h.Danas je peti dan od prijave,na poziv se ne javljaju,broj s kojeg ih zovem je na pretplati bez ugovora,sad su mi smanjili brzinu interneta na mobitelu,a plaćam neograničen .Što da radimo ?
Poštovani,
T-com mi naplaćuje pozive iz Italije u Hrvatsku. Imam njihov broj, znači unutar EU zovem sa hrvatskog broja mobitel, broj mobitela u Hrvatskoj. Da li im Zakon to omogućuje? Prethodni operater nije mi posebno naplacivao te pozive. Poslala sam im prigovor u zakonskom roku,
odgovor još čekam. Hvala!
Na prigovor moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni s odgovorom ili ga ne dobijete požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana. (adresa računa s naznakom za Povjerenstvo ili e-poštom što bi trebalo biti naznačeno na računu).
Nažalost i Povjerenstvo može dati odgovor s kojim potrošač ne mora biti zadovoljan , te se može požaliti HAKOM-u – Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti, Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb ; ozk@hakom.hr , hakom@hakom.hr
Dok ste u postupku žalbe trebate platiti nesporni dio računa i slijedeće nesporne račune , te Vas ne smiju isključiti . Pošaljite nam kopiju rješenja HAKOM-a
Kada potrošač ne dobije odgovore u navedenim rokovima sve može prijaviti državnim inspektorima prema članku 10. , 25. , 141. i 142. Zakona o zaštiti potrošača (ZZP) kada se radi o davateljima telekomunikacijskih usluga koji ne odgovaraju na vrijeme ( jer potrošači prijavljuju neodgovaranje , a ne prigovaraju na uslugu) jer su Državni inspektori dužni postupati prema ZZP-u . DRŽAVNIM INSPEKTORIMA , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83 .
Možete se na kraju obratiti i inspekciji telekomunikacija.
Inspekcija telekomunikacije je na adresi , Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb ,
inspektor@hakom.hr
https://huzp.hr/wp-content/uploads/2024/01/letak-57-telekom-1.pdf
Budete li željeli možete i izraziti svoje nezadovoljstvo predsjedniku RH, predsjedniku Vlade RH, ministrima prometa i gospodarstva ured@predsjednik.hr ; predsjednik@vlada.hr ; ministar@mppi.hr ; ministar@mingo.hr
Poštovani gospodine Slišković,
davatelj suluge bi trebao zaštititi potrošače od zlouporabe. Na to bi ih trebao prisiliti HAKOM da pojačaju svoje signale u Hrvatskoj kako se ne bi dešavalo da naši građani u Hrvatskoj ne mogu telefonirati preko nacionalne mreže.
Uputite prigovor svom davatelju usluge.
Tajnik HUZP-a Tomislav Lončar