Poštovani potrošači,
ukoliko želite odgovore na Vaša pitanja javite nam se preko rubrike KONTAKTI, ili huzp@zg.t-com.hr
ali ako ste nezadovoljni kako se ostvaraju Vaša prava, netko Vas je zakinuo , prevario ili imate potrebu da ostale potrošače upozorite na nešto što Vam se loše dogodilio ili možda želite nekoga pohvaliti ostavite Vaš komentar.
Jeste li voljni pomoći djelovanje udruge uplatom članarine od 30 kuna , jer plaćanje režijskih troškova udruge i opstanak udruge ovisi o prihodu iz članarine.
S poštovanjem
Tomislav Lončar , tajnik
Poštovani,
Zanima me na koji način riješiti sljedeći problem… Naime, u ožujku 2022. godine sam produžila ugovor sa Telemahom i dogovorila tarifu na iznos od 80 kn mjesečno za neograničen broj poziva, poruke i 40 GB. Tada mi je djelatnica rekla, jako se dobro sjećam, kako to vrijedi za 24 mjeseca. pitala sam ju također je li u tu cijenu uključen i PDV, na što mi je odgovorila da jest. Ono što me jako naljutilo je što su je odjednom račun za 11 mjesec narastao na iznos od 134, 87kn. Ista stvar je sada i s računom za 12. mjesec. Moram napomenuti da me nitko nije obavijestio o tome, moja mjesečna potrošnja se nije promijenila. Znači, povisili su cijenu i to je to. Mene pri tome nisu ništa obavijestili. Kada sam razgovarala s agentom rekao mi je da imaju dosta takvih poziva i da su me prebacili u novu tarifu TOP bez da sam ja to osobno tražila. Također, rekao mi je da ukoliko želim prijeći na novu povoljniju za mene tarifu START koja dođe mjesečno 82 kn trebam prvo raskinuti ugovor i platiti nadoknadu za taj raskid. Uputio me da pošaljem prigovor na mail. Možete li mi pomoći i reći na koji članak Zakona o potrošačima da se pozovem?
Poštovana gospođo Balić Motušić,
svakako bi bilo dobro da se obratite svom davatelju uslugejednom prigovorom na koji mora odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača vašeg davatelčja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana. Posleije se možete obratiti HAKOM-u. Dok ste u postupku žabe trebate platiti nesporni dio računa.
Ako odgovore ne dobiejte u predviđenim rokovima požalite se inspekciji HAKOM-a
U Gospiću u Plodinama ne mozete dobit skoro pa ni jedan artikl koji je u katalogu na akciji.Ako ih pitate zasto nesto nemaju jako su ne ljubazni .Zar oni nebi oni trebali ponuditi nesto drugo za zamjenu.Naprimjer ako nemaju jednu vrstu kave koju su stavili u katalog (obicno ima 5 vrecica) da ponude neku drugu.
Poštovana gospođo Ana
Zatražite pisano objašnjenje od trgovca jednim prigovorom na koji Vam trebaju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li s odgovorom nezadovoljni ili ga uopće ne dobijete požalite se državnim inspektorima. Ako ne pošaljete prigovor trgovcu državni inspektori neće djelovati .
DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr/ , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83
S poštovanjem
Pozdrav, moze savjet sto napraviti kada jedna (privatna) trgovina samostalno povecava cijene cigareta koje u svim ostalim trgovinama nisu poskupile.
Poštovani
kada trgovac neopravdano povisuje cijene potrošač se može s prijavom obratiti državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeba 29.
Poštovani,
Molim vas savjet u 2mj.sam uzela paket u salonu za maseze.
Strikno sam pitala jel kupon ima rok do kada se mora iskoristiti, tada je sefica salona rekla da nema rok iskoristivosti, i dala racun.
U četvrtak ih zovem da dogovorim datum i za prvi tretman, da bi dobila odgovor da mi je kupon vrijedio 6 mj. Objasnjavam da takav dogovor nije bio jer u protivnom nebi uzela kupon. Di mi cura veli da ne moze sama odluciti i da mora pitati seficu.
Od tada šefica nestaje i ne mogu doci nikako do nje, kad zovem u salonu nije broj mob. Ne mogu dobiti, javila sam joj se privano na facebook, al ne odgovara, slala sam šoruke na stranicu od salona i dalje nema odgovora.
U pitanju je 935kn i zaista vise ne znam kaj da radi, pa cas molim za pomoć.
Lp
Poštovana
napišite salonu jedan prigovor na koji Vam trebaju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom ili ga uopće ne dobijete sve prijavite državnim inspektorima.
Ukoliko imate pitanja pošaljite ih na naš mail huzp@zg.t-com.hr
Poštovani! Dana 7.9 2021 kupila sam u poslovnici Momax klub stol 2 u 1. Stol je bio na skladištu i isporučen mi je u dogovorenom roku, međutim bio je oštećen . Montažeri su poslali Neilom deklamaciju ali nije mi bilo odgovoreno. Kad sam ,nakon dva tjedna, došla u poslovnici pitati sta je bilo sa reklamacijom , rečeno mi je da oni u sustavu nemaju nikakvu deklamaciju. Prilozila sam im izjavu montažera sa slikama oštećenog stola. Rekli su mi da nemaju stol na skladištu i da moram čekati isporuku. Stol je došao 13.12 2021 ali ovaj primjerak je bio u još gorem stanju. Toliko oštećen da ga montažeri nisu mogli ni izvaditi iz kutije. Opet je montažer napisao zapisnik,priložio slike i sve zajedno pošlo Neilom, koji je proslijeđen i meni, kao dokaz da je uopće poslan. Isti meil sam i ja proslijedila na reklamacije ali odgovora nema. Ne odgovaraju na meilove, ne odgovaraju na pozive a ako se slučajno i jave ,prebacuju odgovornost sa jednih na druge . Ne daju konkretan odgovor i rade od mene budalu. Ne znam vise sta napraviti. Hvala unaprijed na odgovoru i lijep pozdrav
Poštovana
Vaš stol ima materijalni nedostatak i zatražite novi stol ili povrat novca
Pozovite se na članak 410 Zakona o obveznim odnosima koji još vrijedi u ovakvom obimu do 1.01.2022.g.
Molimo ako imate pitanja pošaljite ih na naš službeni mail huzp@zg.t-com.hr
Postovani,dugogodisnji smo korisnici Tele 2 usluga i sve je bilo uredu dok nije,postao Telemach,naime vec neko vrijeme na racunima nam se naplacuje usluga trece strane za koju nam nitko nemoze objasniti sto je to dakle nas je cetvero u obitelji i svi smo u Telemachu usluga trece strane naplacuje se od 25 do 35 kuna znaci to je svaki mjesec samo iz nase obitelji preko 120 kuna za uslugu o kojoj nam nitko od agenata nemoze reci sto je,navodno se to naplacuju reklame trecih strana koje se objavljuju na portalima znaci ja placam pretplatu ,oglasivaci vjerojatno isto tako placaju svoje oglase i reklame,a ja bih jos trebala placati zato sto me zatrpavaju s istima,s time da to nije provjerena informacija to je samo nagađanje radnika u Telemachu da bi to moglo biti to.Pa me zanima ima li kakvo rijesenje i sto mi Vi savjetujete
Poštovani,
svakako bi bilo dobro uputiti prigovor svom davatelju usluge.
Na Vaš prigovor moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni s odgovorom ili ga ne dobijete požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana.
Nažalost i Povjerenstvo može dati odgovor s kojim potrošač ne mora biti zadovoljan , te se može požaliti HAKOM-u – Hrvatskoj agenciji za mrežne usluge, Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb
Dok ste u postupku žalbe trebate platiti nesporni dio računa i slijedeće nesporne račune , te Vas ne smiju isključiti . Pošaljite nam kopiju rješenja HAKOM-a
Kada potrošač ne dobije odgovore u navedenim rokovima sve može prijaviti državnim inspektorima prema članku 10. , 25. , 134. i 135. Zakona o zaštiti potrošača (ZZP) kada se radi o davateljima telekomunikacijskih usluga koji ne odgovaraju na vrijeme ( jer potrošači prijavljuju neodgovaranje , a ne prigovaraju na uslugu) jer su Državni inspektori dužni postupati prema ZZP-u . DRŽAVNIM INSPEKTORIMA , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83 .
Možete se na kraju obratiti i inspekciji telekomunikacija.
Inspekcija telekomunikacije je na adresi , Roberta Frangeša Mihanovića 9 , 10110 Zagreb
Poštovani
molim Vas savjet. U ožujku 2020. kupila sam ulaznice za Seastar festival preko platforme Ticketshop.hr. Cijena je bila 500kn. Slijedom pandemije festival je otkazan za slijedeću (2021.) godinu. Kako su naveli na službenim stranicama nudili su povrat novca koji sam zatražila u kolovozu 2020. Rečeno je da će povrat ići do 15.09.2020. Razumljivo je pričekati povrat novca mjesec, dva, šest, ali prošla je već godina dana. nekolilo puta sam im slala mail sa upitima o povratu i svaki put se ispričavaju i govore sad će, sad će. Iako je festival prebačen za ovu godinu pa naravno opet otkazan više stvarno ne znam što mi je činiti i kako doći do povrata novca. Kao dokaz imam sve mail prepiske i račun od kupljenih ulaznica.
Unapred se zahvaljujem.
Poštovani ,
zatražite od onoga tko Vam je prodao ulaznice da Vam izvrši povrat jednim pisanim prigovorom.
Ukoliko to ne mogu ili ne žele napravite prijavu državnim inspektorima.
DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83 .
Poštovani
U vrijeme akcije ‘Crni petak’ preko internet stranice Abrakadabra.hr naručila sam televizor koji želimo (Tesla LED TV 43S906BUS – 43). Prodavao se po cijeni od 2.599,00 kuna. Iako se tih dana i kod drugih dobavljača provodila slična akcija i isti televizor sam po istoj cijeni mogla kupiti i drugdje, oni su navodili i besplatnu dostavu i dodatne multi plus card bodove, što je presudilo da se prilikom odabira odlučim za tu trgovinu.
Sada su mi javili da nisu u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod i da će mi vratiti novac. Problem je što sada taj televizor nigdje ne mogu kupiti po toj cijeni već po cijeni od minimalno 300,00 kuna više.
Koje su mi sada mogućnosti da dobijem i tu razliku u cijeni od 300 kuna? Poslala sam im za sada mail s tim zahtjevom.
Unaprijed hvala i srdačan pozdrav.
Vi ste se obratili trgovcu jednim prigovorom i nezadovoljni ste odgovorom trgovca koji nije poštovao uvjete prodaje koje je oglasio na web trgovini.
Takvim ponašanjem trgovac dovedeni ste u zabludu i zakinuti ste za određena prava odnosno niste mogli proizvod kupiti po reklamirani uvjetima, a kako je „ crni petak“ prošao ne možete proizvod nabaviti niti kod drugog trgovaca.
Pošaljite prijavu državnim inspektorima.
Cijena na internetu u web trgovini je kao i cijena na polici u klasičnoj trgovini. To je ponuda po kojoj trgovac mora prodati proizvod. (Nedavno se slično dogodilo i u drugim trgovinama). Svakako trgovac mora paziti kako oglašava cijene, a ne se igrati po principu „oprostite mi smo se malo zabunili“
U koliko trgovac ne želi prodati proizvod po navedenoj cijeni obratite se s prijavom državnim inspektorima.
DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 ,
WEB : https://Inspektorat.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83
Isticanje cijena proizvoda i pružanja usluga
Članak 7.
(1) Trgovac mora jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene i cijene za jedinicu mjere proizvoda ili usluge koju pruža.
(2) Na proizvodu ili na prodajnom mjestu, osim cijena iz stavka 1. ovoga članka, ne smiju se istaknuti druge cijene, osim u slučajevima iz članka 8. stavka 4. i glave II. ovoga dijela Zakona.
(3) Cijenu za jedinicu mjere nije potrebno istaknuti ako je istovjetna s maloprodajnom cijenom proizvoda.
(4) Kod proizvoda u rasutom stanju ističe se samo cijena za jedinicu mjere na prodajnome mjestu proizvoda.
(5) Trgovac cijenu mora istaknuti tako da ne oštećuje proizvod.
(6) Odredbe stavka 1. ovoga članka ne primjenjuju se na javnu dražbu i prodaju umjetničkih djela i antikviteta te na cijene usluga uređene posebnim propisima.
(7) Trgovac se mora pridržavati istaknute maloprodajne cijene i uvjeta prodaje.
(8) Pri oglašavanju u kojem se navodi maloprodajna cijena proizvoda ili usluga mora biti navedena i cijena za jedinicu mjere, sukladno odredbama ovoga članka.
(9) Ministar nadležan za poslove zaštite potrošača pravilnikom će propisati način isticanja maloprodajne cijene i cijene za jedinicu mjere iz stavka 1. ovoga članka.
Poštovani,
imam potrebu ukazati na malverzaciju i kršenje prava potrošača u radu teleoperatera Telemach. U svibnju mi je telefonskim putem prodana usluga korištenja internet prometa na mjesec dana u visini 80,00 kuna kao reklamna promotivna akcija. Nikada nisam potpisala ugovornu obvezu. U telefonskom pozivu koji bi trebao biti sniman izričito je naglašeno da je jednokratna usluga. Od srpnja su počeli stizati računi za uslugu korištenja internet prometa u visini od 79,00 kuna. Višekratno sam zvala za prekid usluge koju nisam niti tražila, niti odobrila, niti postpisala i pisala žalbu. Prije nekoliko dana dobila sam odgovor na žalbu koji nije razumljiv i kontraditoran je u jednoj rečenici navode da je povrat sredstava moguć u poslovnici. Operater u službi za korinike navodi da je vidljivo dugovanje. Operater ne zna što znači ono što su odgovorili i šalje me na prodajno mjesto da provjerim. Također, nakon 2 mjeseca komunikacije operater navodi da moram ići na prodajno mjesto ugasiti uslugu koju nikad nisam niti tražila niti dala suglasnost. Znači morala sam ići raskunuti ugovor koji nikad nisam potpisala.
Mogu konstatirati da se radi o sustavu koji kreira uslugu prevarom i dalje temeljem samokreirane usluge tereti korisnika. Služba za korisnike sukladno figurativno odrađuje odgovore na pitanja i upućuje korisnika na pisanu žalbu. U pisanoj žalbi ne navodi se da je preslušana snimka koriste se floskule kao može bitni nesporazum prilikom sklapanja pretplatničkog odnosa.
Molim ako je moguće utvrditi kako ovaj operater može slati račune za uslugu koja nije potpisana i je li moguće onemogućiti ih u ovoj praksi. Zahvaljujem
Dan. Kako je moguće da samostalni taksisti u Zagrebu naplaćuju vožnju kako im padne na pamet (npr. od Glavnog kolodvora do klinike Agram 70 kn). Kad sam poslije zvala dotičnog taksista i pitala ga za cijenu po kilometru, rekao je da cijena ovisi (ne znam o čemu) i da naplaćuje 10, 15, 20… kn. Pitala sam ga ne misli li da je danas jednoj umirovljenici (koja ne vidi dobro i još uvijek misli da na taksi-stajalištima stoje samo taksisti Radio taxija pa je ušla, kao nekada, u prvi slobodni taksi) naplatio previše, a on je bahato rekao da nije, da je mogao naplatiti i 150 kn da je htio. Ne ulazim u to je li u taksiju bio istaknut cjenik (ako jest, vjerojatno je pisalo da kilometar košta toliko i toliko, a ne 10, 15, 20 itd. kn), ali uopće takva mogućnost da nekto formira cijenu kako taj dan želi ne čini mi se fer prema potrošačima. Neki ovo nauče na teži način, ali samo zato što oni koji se rjeđe voze taksijem o takvom sistemu zapravo nisu dobro obaviješteni. Postoji li mogućnost da se ovakav disparitet u cijenama ograniči? Da se to vrati u zakon, jer koliko sam shvatila od 2018. na snazi je zakon koji upravo ovo dopušta. Nije čudo što svake godine čitamo o “prevarenim” turistima. Nisu ih prevarili taksisti nego država. Mislim da je to stvarno sramota. Bilo bi sjajno da im na vratima velkim slovima i brojkama mora pisati koliko naplaćuju po kilometru, pa da ljudi već na ulici mogu odabrati taksi kojim će se voziti
Poštovana gospođo Alisa,
sve je moguće jer nema kontrole. Takvi taksisti će napraviti to da će građani birati samo provjerene firme taksija gdje je se prema njima ophoditi s poštovanjem. Nažalost nekoga će prevariti, ali glas će se čuti pa će se građani preorjentirani na one koji istaknu cjenik i voze pošteno.
Poštovani, već skoro godinu dana vodim bitku s Telemachom, naime, prešla sam kod njih na pretplatu te sam sve ugovorila telefonskim putem s njihovim agentom, te sam također tražila da mi ugovore policu osiguranja za lom ekrana. Sve se odvilo početkom 10.mjeseca 2020.godine, da bi mi kćer razbila uređaj, nakon čega je sve počelo. Da skratim, zvala sam njihovu Službu za korisnike masu puta, slala mailove, da bi mi rekli da ta polica nije ugovorena, što je greška agenta koji je pravio ugovor te da imam pravo žalbe, ali to sve predugo traje, pa me zamima što mogu učiniti po tom pitanju, jer mi se stvarno čini da oni prave budalu od mene! Unaprijed hvala.
Poštovana gospođo Sunčica,
Vi ste ugovorili telefonsku pretplatu i tražili ste policu osiguranja za eventualan lom ekrana Vašeg mobitela.
Greškom agenta davatelja usluge polica navodno nije aktivirana ili ugovorena i sada davatelj usluge smatra da Vi nemate nikakva prava.
Kada ste kupovali uređaj i uslugu kod davatelja usluge vjerojatno je Vaš uvjet bio osiguranje ekrana što je davatelj usluge propustio učiniti.
Nas potrošače nije broga je li to propustio agent Pero ili Štef, već je bitno da to davatelj usluge nije provjerio.
Mišljenja smo da imate pravo jer Vas je davatelj usluge na neki način obmanuo ili prevario.
Ako niste uputite pisani prigovor davatelju usluge koji mora odgovoriti u roku 15 dana. Poslije se možete obratiti Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana. Poslije tog roka imate pravo žalbe HAKOM-u. Ne dobiejte li odgovore u propisanim rokovima uputite prijavu državnim ispektorima.
DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr/ , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83
S poštovanjem
tajnik
Pozdrav, u 12.mjesecu produzili smo ugovor u t comu na nove dvije godine i uzeli smo suprug i ja 2 mobitela na tu zajednicku tarifu.
Nakon cca 4 mjeseca suprugov mobitel se pocinje kvariti, pregrijava se, gasi, ne moze se upaliti. Nosimo ga na popravak gdje je bio dobrih mjesec dana. Nakon popravka radi kratko vrijeme, oko mjesec dana nakon cega opet ista prica. Prilikom drugog nosenja na popravak suprug je naglasio da iskljucivo zeli novi mobitel jer ovaj sigurno nije ispravan. Bio je na popravku ovaj put 2 mjeseca, tada nas zovu da dodemo po njega, opet isti mobitel. Mi ga nismo uzeli jer mobitel ne valja, zasto nemamo pravo na novi mobitel? U tih sve skupa 3 mjeseca sto mobitel nismo imali, uredno se naplacuje racun i rata za mobitel, bez obzira sto ga nemamo i sto je neispravan, ako ga opet uzmemo, opet ce se pokvariti, opet ce se mobitel vratiti na tvornicke postavke itd… Imamo li prava dobiti novi mobitel ili barem na umanjeni racun?
Poštovani ,
mobitel je trebao biti popravljen u primjerenom roku, a dva mjeseca je predug rok trebali ste tražiti novi mobitel jer nije popravljen u primjerenom roku. Vjerojatno on ima i sada materijalni nedostatak pa onda imate slijedeća prava:
Prema članku 43.stavak 5. i 6. Zakona o zaštiti potrošača- ZZP (NN 41/2014) i Zakonu o obveznim odnosima-ZOO (NN 35/2005) i članku 410.ako proizvod ima materijalni nedostatak (ZOO čl.401.) imate pravo u tijeku cijelog jamstvenog roka, odnosno do dvije godine od dana prodaje proizvoda da Vam trgovac proizvod treba prema Vašem zahtjevu zamijeniti, popraviti , sniziti cijenu ili vratiti novac i raskinuti ugovor, a Vi određujete redoslijed. Jednim pisanim prigovorom zatražite od trgovca kada proizvod ima materijalni nedostatak da Vam isti zamijeni ili ako želite raskinite ugovor i tražite povrat novca.
Ako bi trgovac tražio da proizvod pregleda servis onda Vi u potvrdi o predaji proizvoda inzistirajte da se napiše „ne želim popravak“, ako traže dokumentaciju fotokopirajte si da ne ostanete bez dokaza. Ukoliko se radi o neznatnom kvaru potrošač ima pravo na popravak.
Ukoliko trgovac ne želi postupiti po Vašem zahtjevu napišite mu i pošaljite preporučeno pismo s povratnicom u kojem ćete zahtijevati povrat novca u određenom roku. Mora Vam odgovoriti u roku 15 dana, a ako to ne učini prijavite ga državnim inspektorima.
U prvih šest mjeseci trgovac treba dokazati da nema materijalnog nedostatka (makar i vještačenjem) i to treba platiti bez obzira na nalaz vještačenja. Poslije šest mjeseci vještačenje plaća strana koja je u krivu.
Trgovac je odgovoran za materijalne nedostatke do dvije godine od dana prodaje proizvoda.
Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Kada prođu rokovi prijavite trgovca ponovo na
DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr, e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; info@dirh.hr; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83
Pokušajte što prije djelovati jer Ministarstvo gospodarstva u svom prijedlogu Zakona o zaštiti potrošača želi nam oduzeti to Važno pravo.
Poštovani, na stranici superzebra.hr sam kupila komad donjeg rublja. Kad je stiglo, primijetila sam da ne odgovara opisu i odlučila reklamirati. Na stranicama se nudio formular za povrat novca i to sam ispunila. Vrlo brzo sam dobila reklamacijski kod i uputu da predmet vratim, pošaljem poštansku potvrdu, i ako želim ubrzati stvar, da sa stranice mogu odabrati bilo koji pa i skuplji proizvod. Ipak sam odabrala povrat novca, pošiljku vratila kako je i naznačeno u upurama i poslala dokaz o slanju. Vrlo brzo mi se javila gospođa s rečenicom da za taj tip proizvoda nemam pravo na zamjenu i šalje mi link na stranice vigo shopa gdje to piše (a ne superzebre, iako i tamo piše isto). Na upit zašto mi je onda rečeno da pošiljku vratim (napominjem da je i iz zahtjeva ta povrat novca vidljivo o kojem se proizvodu radi), ponovno se poziva na uvjete o poslovanju. Nakon još malo prepirke (jer imaju i novce i predmet) govori da mi pošiljku mogu vratiti, ali moram (treći put) platiti poštarinu i ‘obradu reklamacije’. Po meni bi u mailu s kodom i uputama za povrat jasno trebali biti navedeni slučajevi kod kojih zamjene (i samim time nikakve reklamacije) nisu moguće. Kakvu zaštitu ima potrošač ako kupi proizvod s popisa? Postoji li rješenje problema i smiju li to raditi? Zahvaljujem unaprijed.
Vi imate pravo odustati od web kupovine u roku 14 dana od dana narudžbe . Možete odustati jer proizvod niste dobili u navedeno vrijeme , ali isto tako možete odustati i kada ste iz nekog razloga nezadovoljni s proizvodom, a on je ispravan (14 dana od dobivanja proizvoda).
Također možete odustati od kupovine ako trgovac nije isporučio proizvod u vrijeme koje je dogovoreno
Kada odustajete od kupovine radi toga što Vam se proizvod ne sviđa (nema materijalni nedostatak) onda Vi plaćate povratnu poštarinu. Svakako uzmite poštansku ulugu kojom ćete od pošte dobiti novac ako pošiljka bude ukradena ili izgubljena.
Kada prođe 14 dana možete odustati i tražiti povrat novca samo ako proizvod ima materijalni nedostatak. Kada odustajete od proizvoda to trgovcu u prigovoru jasno i nedvosmisleno naglasite preporučenim pismom s povratnicom. Tada povratnu poštarinu plaća trgovac. Trgovac odgovara za materijalne nedostatke proizvoda do dvije godine od dana prodaje proizvoda.
Trgovac Vam mora vratiti novac u roku 30 dana od dana kada ste odustali od kupovine.
Na Vaš eventualni prigovor moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom ili ga ne dobijete napravite prijavu državnim inspektorima
DRŽAVNI INSPEKTORAT , ŠUBIĆEVA 29, 10000 ZAGREB, (01) 237 5100 , WEB : https://dirh.gov.hr , e-mail: pisarnica.dirh@dirh.hr ; https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83
Poštovani, agencija Putolovac stalno prodaje putovanja s oznakom “garantirano”, a potom ih par dana prije odlaska otkazuje. Također, daju netočne informacije o prelascima granica. Naš uplaćeni novac nam ne žele vratiti jer tvrde da se putuje, da možemo ići na zamjensko putovanje, međutim, koje god mi putovanje odaberemo, iako je garantirano, oni ga otkažu. Zanima me smiju li tako reklamirati putovanja, odnosno otkazivati takva putovanja? Zanima me mogu li što učiniti kako bih dobila svoj novac?
Poštovani,
vjerojatno se prema Vašem opisu radi o nečasnim poslovima , uzmu se novci za putovanje koje se stalno odgađa prema sadašnjem zakonu novac nisu dužni vratiti dok ne prođe 6 mjeseci od završetka pandemije. Sada je u proceduri izmjena tog zakona pa će bi se poslije toga moglo tražiti povrat novca.
Poštovani
Plačam u ratama stan MORH-u.Rok uplate je 16.u mjesecu, a ja obavljam prije roka.
No u više navrata iz nejasnih razloga obračunata mi je zatezna kamata na iznos 240km dodatnih 60 kn.Poslala sam im upit, zvala ali glasa niti čuti.Radi se o nezakonitoj zateznoj ksmati od 35% , sto nije regulirana za 2021.Što mi je za činiti?Ne želim da se tako oštećuju ljudi.
Poštovana Karmen
jednim pisanim prigovorom zatražite objašnjenje koje mora uslijediti u roku 15 dana. Ne dobijete li odgovor ili s odgovorom budete nezadovoljni napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeva 29
Pozdrav,
Sport Klub je na svojim stranicama objavio (još uvijek to stoji na stranici) da ove godine prenose utrke Formule 2, a zbog čega sam i uzeo sportski paket, no danas nije bilo prijenosa.
Poštovani,
imate li kao udruga više informacija od nas običnih građana glede krađe prilikom zamjene kombi bojlera? Naime, od ovlaštenih instalatera sam dobio informaciju kako je obvezna gradnja ili postavljanje dimnjaka iznad građevine, no u nijednom zakonu ili propisu to ne nalazim. Kome se mogu obratiti glede tog pitanja? Hvala!
Poštovani g. Gorane,
ovi komentari potrošača služe da Vi ostavite svoj komentar, a pitanja nam molimo uputite na huzp@zg.t-com.hr.
Nažalost mi ne raspolažemo informacijama koje Vi tražite već predlažemo da se o tome informirate kod svog dimnjačara ili u Komunalnom gospodarstvu Vaše lokalne zajednice
S poštovanjem
Tajnik T. Lončar
Poštovani,
14.1.2021. sam narucila tenisice preko Office Shoes web stranice. Pise da je rok za dostavu najvise 5 dana. Kada sam ih nakon tog vremenskog perioda kontaktirala kako bi dobila odgovor gdje je posiljka zapela, pitali su me koji je broj narudžbe. Odgovorila sam im i od tada vise nije bilo nikakvog odgovora s njihove strane. Poslala sam jos dva e-maila u nadi da cu dobiti odgovor ali i dalje nista. Ne znam kako i na koji nacin da dodem do odgovora.
Broj telefona koji je na njihovoj sluzbenoj stranici navodno je konstantno zauzet tako da ih ni tim putem ne mogu kontaktirati.
Smatram kako nije u redu da vec preko 10 dana narudzba nije isporucena, a placena je, i od njih nema nikakvog odgovora.
Hvala
Ako se tako odnose prema Vama odustanite od narudžbe na to imate pravo u roku 14 dana po narudžbi ili 14 dana kada primite proizvod.
Tajnik
Poštovani,
Kupila sam namještaj preko interneta u Prima web shopu. Rok za dostavu je bio 45 dana. Sada su mi rekli da ću morati čekati preko 70 dana.
Postoji li neki način da se zaštitim bez da tražim povrat i raskinem ugovor?
Napišite im prigovor. Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana . Prijavite ih državnim inspektorima.
S poštovanjem
Tomislav Lončar, tajnik
Poštovanje , krajem studenog sam kod jednog distributera u Zagrebu kupio sanduk Velebitskog svijetlog piva , koje mi je najbolje domaće u RH . Nažalost ovaj
puta nije bilo dobro i drugi dan napisao sam mail Pivovari Ličanka koja proizvodi to pivo . Vrlo brzo odgovorio mi je sam vlasnik g. Karlo Starčević i uz ispriku opisao
kako je problem kod skladištenja pive , jer ono mijenja okus vrlo brzo na suncu . Spreman mi je nadoknaditi štetu . Moj odgovor bio je kako bih ja vratio sanduk sa
lošom pivom , a on neka pošalje svježe i provjereno . Nakon toga g. Starčević mi javlja kako on dolazi u Zagreb poslom i kako će mi on dostaviti sanduk pive i da
bi bilo dobro da se nadjemo . Naravno da smo se našli i obavili razmjenu . Ne moram reći kako mi je g. Starčević uljepšao ove sumorne dane i kako osjećam da
njegova reakcija zaslužuje svaku POHVALU .
Poštovani,
Htjela bih upozoriti na nepoštenu tj. agresivnu poslovnu praksu Helvetia apoteke. Naime, u mjesecu rujnu sam bila kontaktirana od strane prodajnog predstavnika gdje mi je rečeno da mogu izabrati jedan proizvod kao poklon. Taj proizvod će mi biti dostavljen na kućnu adresu sa uplatnicom, a ja ću imati obvezu platiti samo poštarinu od 29kn. Na to sam pristala. Nakon toga sam dobila još dva paketa istog proizvoda koje nisam naručila te uplatnice na 49kn. Užasnuta sam ovakvom praksom, a koliko sam mogla shvatiti, to rade svima i onda im ljudi o svom trošku vraćaju pakete koje nisu naručili. Apoteka se “brani” time da je u razgovoru spomenuto kako će oni slati svakih 20tak dana pakete, međutim ja se ne sjećam pristanka na to, a i ako su to rekli-sigurno je bilo na neki toliko perfidan način da očigledno nisam shvatila na što sam pristala. Vidim da jako puno ljudi dijeli isto iskustvo s tom apotekom. Mogu li vratiti ovo što sam primila (da sam bila kući ne bih ni preuzela) o njihovom trošku, tj. Nek oni plate poštarinu za ove pakete koje nisam niti htjela
Poštovana gđo Elma
ono što niste naručili ne trebate niti platiti niti vratiti trgovcu . To se smatra promidžbenim darom trgovca prema članku 46. Zakona o zaštiti potrošača.
Tajnik HUZP-a
Postovani,situacija je sljedeca:kod Optime sam imao uslugu bez ugovorene obveze.
Nakon odluke da vise ne zelim koristiti njihovu uslugu,nazvao sam ih i otkazao istu.
Nakon 2-3 dana dobivam poziv od agenta koji me ispituje zasto ja zelim od njih otici.
I sad nakon njegovog nagovaranja shvacam da usluga nije po prvom pozivu iskljucena te da to moram ponovo ucinit bilo putem maila bilo osobno,sto sam ja i ucinio osobno da budem siguran da je to napokon kraj.
Da bi dobio racun i kraj usluge sa datumom 7 dana od mog osobnog raskida uz obrazlozenje da oni imaju zakonski rok tj da su me odjavili u zakonskom roku.
Ono sto je sporno je to da tih njihovih 5 dana tj 7 koliko je proslo od moje odjave, ruter je fizicki bio kod njih te ja nisam sve da sam i htio, mogo istu koristit.Tako sto cinim?
Kako mi mogu naplatit uslugu koju ja nisam koristio nisam je mogo koristit….i koju nisam ugovorio….datum kad sam podnio otkaz o ugovoru je 23.10 a njihov datom racuna je 30.10.2020.
Hvala na odg.
Poštovani g. Gorane,
to što vi fizički ne koristite uslugu ne znači da je i otkazana . Od dana kada ste zatražili raaskid ugovora isti su morali rakinuti u roku 5 radnih dana.
S poštovanjem
T. Lončar, tajnik
Poštovani.
Želim jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji sklopljen na daljinu (online) i poslao sam izjavu tog sadržaja trgovcu putem maila (email pošte). Radi se o knjizi jednog antikvarijata koja je je u poprilično lošem stanju, odnosno kako prema zakonu nisam ni dužan obrazlagati razloge raskida ugovora, nisam ih ni obrazložio već obavijestio trgovca o raskidu sa svoje strane na što me dotični nazvao telefonski i krenuo odvraćati od moje namjere na što sam oštro zatražio da me komuniciraju putem maila i prekinuo razgovor telefonom. Zanima me koji su sljedeći koraci. Naime, želim vratiti knjigu trgovcu poštom jer mi u ovakvom stanju nije korisna, te želim da mi se vrati iznos koji sam platio za tu knjigu. Da li ako vratim knjigu, postoji mogućnost da me trgovac prevari i ne povrati mi iznos koji mi mora vratiti ako jednostrano raskinem ugovor i vratim knjigu poštom ?
Poštovani g. Ivane,
uvijek postoji mogućnost da Vas netko prevari ali i da prođe sve u redu. Kada se radi o trgovcu možete raaskinuti ugovor u roku 14 dana od dana kada ste knjigu primili i to morate trgovcu naznačiti. Kada mu šaljete knjigu probajte se zaštiiti da platite osiguranju u slučaju nestanka ili krađe knjige da Vam se vrati novac. Trgovac mora vratiti novac u roku 30 dana od dana kada je knjigu primio
Lp Tomislav Lončar, tajnik
Lijepi poz,kupili smo veliki prozor u Bauhausu,platili i prijevoz,kako radimo u smjenama molili smo da određeni dan dođe ujutro što ranije da uspijemo preuzeti,dogovoreno na info pultu ali gospođa NE SMIJE dati telefon dostavljača “jer ga ljudi gnjave” mi moramo na posao,dostavljača nema a mi nemamo koga zvati za svojih 2000 kn,krivim Bauhaus jer oni biraju poslovne suradnike,ima li lijeka za takve situacije,veliko hvala unaprijed
Poštovana gospođo Crnković Miškulin
svakako bibilo dobro obrtiti se trgovcu i zatražiti obeštećenje radi kršenja ugovora. Moraju Vam odgovoriti u roku 15 dana. Ako budete s odgovorom nezaovoljni ili ga uopće ne dobijete napravite prijavu državnim inspektorima Šubićeva 29 Zagreb
Molimo da nam pitanja uutite preko naših veb stranica ili adrese huzp@zg.t-com.hr
Postovanje,
Da li se moze stati na kraj manipulaciji i krsenju zakona od strane velikih lanaca trgovina, u ovom slucaju radi se o Plodinama, konstantno se u njihovim reklamama pojavljuju povoljne akcije odredenih artikala, kao sto je nedavno bilo kuhalo za vodu, ovaj tjedan je to pametni sat itd. Ali na prvi dan akcije tih artikala u njihovim ducanima jednostavno nema uz objasnjenje njihovih djelatnika da ti artikli nikad nisu ni dosli kod njih, dakle ocito navlacanje potrosaca ne bi li oni dosli u njihove ducane zahvaljujuci toj prevari, to je krsenje zakona i za to su predvidene velike novcane kazne, namece se pitanje kako tome stati na kraj, kome se obratiti i zasto do sada nitko na to nije reagirao jer se to desava konstantno godinama
Poštovani g. Vedrane,
svakako treba zatražiti objašnjenje od trgovca zašto pojedinih proizvoda nije bilo u trgovinama, a akcija je počela. Mišljenja smo da opravdanja nema jer katalozi se tiskaju vjerojatno i tjedan dana ranije i sve se može pripremiti.
Budete li nezadovoljni odgovorom napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeva 29.
Tajnik Tomislav Lončar
Postovanje!!
Prosle godine u ovo vrijeme sam se dogovorio sa stolarom za jedna vrata i jedan prozor koji su trebali biti gotovi do Bozica 2019…nakon niza poziva odlazaka do doticnog majstora usljedio je isti niz lazi i obecanja kako ce bit gotovo u s tu o kracem roku….. Sada se priblizavamo Bozicu 2020 ali mojih vrata i prozora nema.
Uplaceno mu je pola dogovorenog iznosa koje bi on sada vratio ali mene ne zanimaju novci nego da mi odradi sta je dogovoreno.
Moze kakav savjet kome se mozda obratit i koji bi bio prvi korak da pokrenem situaciju sa rijeci na papir.!!!
Hvala
Poštovani
svakako bi bilo dobro napisati jedan prigovor stolaru i zatražiti završetak posla. Nažalost malo ste predugo čekali.
Na Vaš prigovor mora odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom ili ga ne dobijete napravite prijavu državnim inspektorima u Zagrebu Šubićeva 29.
S poštovanjem
tajnik HUZP-a
Imam istu situaciju pa me zanima radi li se o istom stolaru
Mozete molim Vas reci o kome se radi ili barem iz kojeg je mjesta
Poštovani
nažalost neznamo o čemu se radi
tajnik
Trebala sam putovati flix busom u petak, 25.9.2020. na relaciji Zagreb Rim. Linija je otkazana, ali mi to nitko mi nije javio. Slučajno sam saznala nekoliko dana prije predviđenog puta otvorivši aplikaciju. Budući da sam morala biti u subotu u Rimu, jedino što mi je preostalo jest kupiti avionsku kartu u zadnji čas i platiti ju nekoliko puta više od cijene autobusne karte. Premda iz flix busa tvrde da nisam ostavila svoj kontakt broj pri kupovini online karte, pa da mi zato nisu javili, ja tvrdim da su imali moju e-mail adresu na koju su mi ionako bili poslali online kartu pa su tako mogli i javiti da je put otkazan. Osim toga desetak dana prije puta sam im slala upite na facebook stranici kako bih saznala je li sve u redu s mojom linijom ali nitko nije odgovarao. A ne moram ni spominjati da sam dan prije puta dobila njihov e-mail podsjetnik za putovanje koje zapravo ne postoji jer je već bilo otkazano. Je li moguće da je moje jedino pravo povrat novca u iznosu kupljene karte!?
Poštovana gđo Vinka
svakako napišite jedan prigovor Flix busu na koji Vam moraju odgovoriti u roku 15 dana. Budete li nezadovoljni odgovorom požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača prijevoznika koje mora odgovoriti u roku 30 dana. Ako ne dobijete odgovor povjerenstva ili s odgovorom budete nezadovoljni napravite prijavu državnim inspektorima Šubićeva 29 u Zagrebu