U kratkom vremenu više potrošača je izrazilo nezadovoljstvo promjenom TV programa kojia je uslijedila početkom ove godine.
Naše je mišljenje (koje nikoga ne obavezuje) da se radi o jednostranoj promjeni ugovorenih stavki i da bi potrošač morao imati pravo na raskid ugovora bez plaćanja „penala“ jer će možda kod drugog davatelja usluge dobiti programe koji su mu kod postojećeg davatelja usluge uskraćeni.
To je i zavaravajuća poslovna praksa jer su Vas i dobar dio potrošača korisnika svojih usluga privukli određenim programima da bi ih kasnije (sada) jednostrano maknuli.
Ukoliko želite raskinuti ugovor bez plaćanja „penala“ to zatražite od davatelja usluge i na to Vam davatelj usluge mora odgovoriti u roku 15 dana. Ugovoreni odnos bi na Vaš zahtjev trebao prestati u roku 12 radnih dana od Vašeg zahtjeva.
Ukoliko davatelj usluge ne pristane na raskid bez plaćanja penala Vi platite nesporni dio koji smatrate da treba i požalite se Povjerenstvu za reklamacije potrošača davatelja usluge koje mora odgovoriti u roku 30 dana.
U slučaju da i Povjerenstvo donese istu odluku požalite se HAKOM-u koji će donijeti rješenje.
Ako se pokaže da ste Vi kao potrošač u pravu ne smiju Vam naplatiti uslugu od dana kada su po Vašem zahtjevu tražili raskid (zahtjev + 12 dana) odnosno prema HAKOM-u trebaju Vam vratiti uplaćeni novac.
Također možete i podnijeti tužbu Sudu časti HGK.
Naravno da davatelji usluge mogu vidjeti koje ste Vi programe gledali pa će vjerojatno i to biti osnova za rješavanje spora i pred HAKOM-om.
0 Comments