Pravilnika o izmjenama i dopunama
Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih
komunikacijskih mreža i usluga
HAKOM
objavljuje Prijedlog Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu i
uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, u
svrhu provedbe postupka javne rasprave.
Datum
otvaranja rasprave: 9. svibnja 2019.
Datum zatvaranja rasprave: 10. lipnja 2019.
PRODUŽENA RASPRAVA DO 24.06.2019.g.
Na slijedećem linku možete vidjeti prijedloge HUZP-a u udruga potrošača.
Ovo
je prilika da potrošači djeluju jer u protivnom će nas prema prijedlogu opet
pokušati izigrati
Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača obratili su se potrošači koji smatraju da sve rašireniji trend u maloprodajnom sektoru , a to je masovno uvođenje i poticanje korištenja samoposlužnih blagajni , treba nagraditi umanjenjem računa za određeni postotak.
U obrazloženju inicijative se navodi da iako se te blagajne predstavljaju kao moderna pogodnost koja potrošačima štedi vrijeme, one u suštini predstavljaju prebacivanje radnog zadatka sa plaćenog zaposlenika trgovine na neplaćenog kupca. Svaki put kada koriste samposlužnu blagajnu, potrošači obavljaju kompletan posao blagajnika:
važu voće i povrće, često uz poteškoće sa pronalaženjem ispravne šifre
odabiru i pakiraju kruh i pekarske proizvode – ukucavaju šifre i količinu
rješavaju tehničke probleme (neispravan barkod, greške na vagi, autorizacija za kupnju određenih proizvoda)
skeniraju svaki pojedini artikl
odabiru i uzimaju odgovarajuću vrećicu i stavljaju sve artikle u nju
obavljaju transakciju plaćanja.
Pozivamo stoga potrošače da se u anketi izjasne da li podržavaju ovu inicijativu , pa ćemo slijedom rezultata ankete krenuti u akciju prema trgovcima i njihovim udruženjima.
Loading ...
Za to vrijeme, trgovački lanci ostvaruju ogromne financijske uštede. Smanjuju broj potrebnih radnika, čime reduciraju troškove plaća i doprinosa. Jedan zaposlenik sada nadzire rad više samoposlužnih blagajni, umjesto da opslužuje samo jednu klasičnu blagajnu. Profiti trgovaca se povećavaju, a operativni trošak smanjuju na račun potrošača.
Potrošači, za svoj uloženi trud i vrijeme ne dobivaju apsolutno nikakvu kompenzaciju. Cijene proizvoda su iste, bez obzira na to hoće li potrošača uslužiti blagajnik ili će taj posao obaviti sam. Time se rad i trud potrošača obezvrjeđuje , te postaju besplatna radna snaga za velike korporacije.
Popust na računu imao bi višestruke pozitivne učinke:
Pravedna kompenzacija: Potrošači bi dobili pravednu naknadu za rad koji obavljaju
Transparentnost: Trgovci bi jasno pokazali da cijene rad , vrijeme i lojalnost svojih kupaca
Stvarna pogodnost: Korištenje samoposlužne blagajne postalo bi stvarna, a ne samo prividna pogodnost.
Predlaže se da se taj popust standardizira primjerice 5% na ukupan iznos računa.
Koristimo kolačiće na našoj web stranici kako bismo vam pružili najrelevantnije iskustvo pamteći vaše postavke i ponovne posjete. Klikom na "Prihvati sve" pristajete na korištenje SVIH kolačića. Međutim, možete posjetiti "Postavke kolačića" kako biste dali kontrolirani pristanak
Ova web stranica koristi kolačiće kako bi poboljšala vaše iskustvo dok se krećete kroz web stranicu. Od toga, kolačići koji su kategorizirani prema potrebi pohranjuju se u vašem pregledniku jer su neophodni za rad osnovnih funkcija web stranice. Također koristimo kolačiće trećih strana koji nam pomažu analizirati i razumjeti kako koristite ovu web stranicu. Ovi kolačići bit će pohranjeni u vašem pregledniku samo uz vaš pristanak. Također imate mogućnost isključiti te kolačiće. Ali odustajanje od nekih od ovih kolačića može utjecati na vaše iskustvo pregledavanja.
Funkcionalni kolačići pomažu u obavljanju određenih funkcija poput dijeljenja sadržaja web stranice na platformama društvenih medija, prikupljanja povratnih informacija i drugih značajki trećih strana.
Kolačići uspješnosti koriste se za razumijevanje i analizu ključnih indeksa uspješnosti web stranice što pomaže u pružanju boljeg korisničkog iskustva za posjetitelje.
Analitički kolačići koriste se za razumijevanje načina na koji posjetitelji stupaju u interakciju s web-stranicom. Ovi kolačići pomažu u pružanju informacija o mjernim podacima o broju posjetitelja, stopi napuštanja početne stranice, izvoru prometa itd.
Oglasni kolačići koriste se kako bi posjetiteljima pružili relevantne oglase i marketinške kampanje. Ovi kolačići prate posjetitelje na web-mjestima i prikupljaju informacije za pružanje prilagođenih oglasa.
Neophodni kolačići su apsolutno neophodni za pravilno funkcioniranje web stranice. Ovi kolačići anonimno osiguravaju osnovne funkcionalnosti i sigurnosne značajke web stranice.
0 Comments